Bedankt Veerle Van Cauwenberg

maandag, 1 mei, 2017
Bedankt Veerle Van Cauwenberg

Veerle Van Cauwenberg (Korbeek-lo) was 16 jaar lang gemeenteraadslid. We willen Veerle danken voor haar jarenlange inzet. Met haar achtergrond als juriste  en als fractieleider bracht zij een duidelijke meerwaarde in verschillende dossiers. 16 jaar lang droeg zij mee het CD&V-beleid uit in onze gemeente. Veerle was ook voorzitter van de gemeenteraadcommissie Beleid, lid van de politieraad en verschillende andere vertegenwoordigen. Door haar drukke professionele- en gezinsleven neemt Veerle nu wat gas terug. “Ik heb dit mandaat met veel plezier uitgevoerd en zal mij blijven inzetten als bestuurslid van CD&V-Bierbeek”, aldus Veerle Van Cauwenberg.

Op 4 mei legde Christopher Oliha (Lovenjoel) de eed af als nieuw gemeenteraadslid. Christopher zetelde voordien in de OCMW-raad, waar hij opgevolgd wordt door Henri Loonbeek (Opvelp, rechts op de foto). Ludo Aerts (Korbeek-lo, links op de foto) wordt de nieuwe CD&V-fractieleider in de gemeenteraad.

Dank je wel Veerle en veel succes Christopher, Henri en Ludo!